Cum să scapi de tuse - Cele mai bune 6 metode naturale - Cristina G.

Am tușit de 3 ori în viața mea.
Adică am avut 3 perioade în care am tușit, nu de 3 ori și gata.
Mă refer la tusea creată de răceală.

Mai întâi de toate, te rog din suflet să te duci la medic pentru o diagnoză precisă. 
Acestea sunt sfaturi și metode pe care le folosesc eu (ori familia mea) cu succes și dacă alegi să faci ca mine, o faci pe proprie răspundere. 

Părinții mei sunt bătrânei, și ca să scapi un bătrân de tuse este destul de greu.
Însă una dintre surorile mele a reușit cu brio dându-le să bea ceai de ceapă pentru 5 zile.

Cum se face ceaiul de ceapă:
  • Spală o ceapă de mărime mică și pune-o la fiert într-un ibric cu 200 ml de apă. 
  • Fierbe pentru 5 minute.
  • Lasă acoperit pentru alte 5 minute.
  • Servește cu înghițituri mici.

Însă în același timp, le-a pus pe piept sare groasă de mare încălzită. 
Despre asta am mai scris și asta am folosit și eu nu numai când am avut tuse dar și când am avut amigdalită sau/și dureri în piept, febră sau frisoane.

Ai nevoie de:
  • 200-300 g sare grunjoasă de mare, de ocnă, de Himalaya, de munte, de care ai sincer. Sarea se poate refolosi la infinit.
  • Un săculteț făcut dintr-un tricou din bumbac uzat, o față de pernă veche, un prosop uzat, ori ce vrei și ai tu la îndemână, numai să fie din bumbac și nu material sintetic. 
Sunt mai multe metode de încălzire a sării:
  • O pui într-o farfurie de sticlă la microunde și o lași 2-3 min după care o pui în săcultețul făcut în prealabil.
Dacă nu ai microunde, este bun și cuptorul normal, plita sau rola, dar în acest caz ai grijă ce contenitor folosești să nu pleznească. Numai după o pui în săculteț.
Dacă nu ai de niciunele, este bun și focul deschis (aragaz), folosind o tigaie, oală, etc. După o pui în săculteț.

  • O pui în săcultețul legat la bine la gură să nu se împrăștie și apoi o pui la încălzit în microunde vreme de 2-3 min. Depinde de temperatura pe care o are cuptorul tău. 

Mămăligă fierbinte, ca mai sus, pe piept. 

Făina folosită la mămăligă nu trebuie neapărat să fie proaspătă. Aici este vorba de căldura ce emană, nu de calitățile emoliente pe care le are.

Dacă nu ai mălai, poți folosi fulgi de orz, ovăz sau orice alte cereale care se încheagă (solidifică) ca mămăliga.

Ai nevoie de folie de aluminiu în care vei pune mămăliga imediat ce ai făcut-o.
După ce ai pus-o în folie, o pui pe pieptul afectat dar nu înainte de a fi pus un prosop dedesubt. Exist mare pericol de frigere. Ai grijă să nu sări dintr-una în alta.

Ceai de coji uscate de nuci.

Fierbe 50 de grame de coji de nuca uscate fără miez, numai carapacea nucilor (nu învelișul verde ) în 200-250 ml de apă vreme de 17-20 de minute.
Lasă la răcit și se bea în cantități mici, 50 de mililitri odată.
Se crede că acest ceai, nu numai că te scapă de tuse, dar dizolva pietrele de la rinichi și piatra de pe dinți.

Lapte cald cu miere. 

Fă atenție să nu fierbi mierea.
Încălzește laptele, și numai după adaugă o lingură de miere la un o cană de 200 ml.

Acest lapte ajută și la dormit, la calmat nervii, și la domolit durerea sufletească. 

În loc de miere de albine (de care ai), poți adăuga miere de păpădie.
Păpădia are proprietăți terapeutice variate: regenerează ficatul, creşte imunitatea, combate oboseala/obezitatea, etc.
Rețeta aici.

Dar cel mai mult ajută siropurile pentru tuse. 
Sunt multe feluri: brad, pin, eucalipt, etc.
Le găsești la plafaruri și se zice că-s naturale.
Sora mea face sirop de brad acasă.

Bea o linguriță la fiecare 4 ore, ori cum scrie pe sticlă.

Multă sănătate.

***
— Îți plac versurile ironice? 
Apasă aici. 

***
— Te-ai abonat la scrisoare? 
Cum adică, Nu?
Tu glumești!
Apasă aici, lasă-ți email-ul și primești Gratuit 10 Metode/Remedii/Tratamente Naturiste – plus câteva idei si recomandări prețioase – în format PDF.
Documentul poate fi salvat pe computer sau se poate imprima.

Te rog să notezi că înscrierea va fi pe eumerit.blogspot.com. 


***
— Ți-am fost de folos?
TE ROG dă un like, share, lasă un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alătură-te la fomidabila pagină de Facebook. O găsești tu pe undeva pe aici. Se plimbă aiurea. Nu știu ce-i cu ea. :)



Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

Trimiteți un comentariu

Mai nouă Mai veche