Cu ce se Tratează Vitiligo, Petele Maronii, Psoriazis - Top 3 Remedii Naturale

Deși vitiligo nu doare fizic, este o boală care distruge multe vieți. 
Știu foarte multe despre vitiligo de aceea, pe blogul eumerit.blogspot.com am scris mai multe articole despre cum se tratează această boală nemiloasă: 


Trei lucruri făcute temeinic te vindecă de vitiligo sau pete maronii:

·         Tamponarea petelor cu suc proaspăt sau tinctură de rostopască.
·        Ingerarea de suc din lămâi biologice.
·         Expunerea la soare când nu este toxic și nociv pielii. 

Fiind o cură homeopatică, procedeul de vindecare este lung, dar sigur dacă ești constant. 
Cu cât începi tratamentul mai devreme, cu atât te vindeci mai repede. 

Cum vezi o pată, du-te la doctor să investighezi apoi tamponează cu suc proaspăt de rostopască. 

Sucul proaspăt de rostopasca poate fi folosit imediat ce planta iese din pământ și până când dispare. 
Du-te să o cauți. Sunt sigură că o găsești dacă nu este un strat de zăpadă afară. 

Tinctura poate fi folosită în tot timpul anului. 


Sucul și tinctura pătează hainele dar nu și pielea. Însă când o folosești nu poți ieși din casă pentru că este vizibilă. 


Nick, unul dintre cititorii mei afectați de această boală, mi-a dat multe ponturi. El insistă că este o boală a sistemului imunitar și sunt de acord cu el.
Însă niciunul dintre noi nu este medic.

Nick vorbește din experiență și mi-a demonstrat că s-a vindecat aproape total de un stadiu foarte avansat de vitiligo. Mi-a trimis poze. Este absolut incredibil.

Și eu vorbesc din experiență: am avut pete maronii și albe care s-au vindecat cu soare și rostopască. Cu ocazia asta mi-au dispărut și pistruii. Dar asta nu voiam, îmi iubeam pistruii. 

Am pe cineva foarte apropiat care s-a vindecat de vitiligo. Iar altcineva este în proces de vindecare.

Am zeci de cazuri care pot da mărturie că sucul de rostopască estompează  petele albe și maronii. Și chiar le face să dispară total. 
Însă este nevoie și de alte măsuri cum ar fi:
·        plimbatul în natură, neapărat sub soarele care nu dăunează – adică dimineața până la 11:30 sau după-amiaza după 16:30
·        întărirea sistemului imunitar cu suc de lămâie
·        statornicie: consistență și insistență.

Dacă te dai bătut după prima săptămână în care nu ai văzut semne de vindecare, atunci nu ai multe șanse să scapi de nicio afecțiune.
Nicio plantă, remediu naturist sau cură holistică nu-și face efectul într-o săptămână cum am vrea noi. 

Iată mărturia lui Nick. Citește-i comentariile la articolele de mai sus. 

"Am vitiligo si ma tratez cu limonada foarte concentrata. 10 lamai pe zi. Cinci pe la ora 11 si alte 5 pe la ora 3. 
Se storc lamaile se amesteca cu miere si putina apa. 
Dupa o luna de astfel de cura vitiligo mi-a disparut de pe fata in proportie de 70%. 
Vitiligo este o boala a sistemului imunitar iar aceste este stimulat prin aport intens de Vitamina C din lamai. 

Deasemenea consum cam 10 morcovi cruzi pe ziRecomand dieta vegetariana.


Deoarece sucul de lamaie are tendinta de a strepezi dintii ma clatesc cu apa sau apa minerala in gura dupa ce beau limonada pentru a dilua efectul acidic asupra smaltului dentar. 

Deasemenea stau la soare. Sfatul unora de a evita expunerea la soare nu cred ca valabil. Eu cred ca soarele vindeca. Totusi expunerea trebuie facuta treptat si cu moderatie, nici sa te prajesti la 40 de grade. Depinde in ce zona climaterica locuiesti. 
Vitiligo indica o deficienta imunitara in sange. Vitiligo este o boala interna a sistemului imunitar NU externa. Nu cred ca o crema poate sa-l vindece. 

Lamaile – biologice daca se poate care nu au fost stropite cu insecticide, detoxifica organismul si il fortifica."

Așadar, dacă ești afectat de discromii cutanate și alte afecțiuni ale pielii și cum ar fi:
·         Vitiligo – adică pete albe
·         Pete de bătrânețe – adică pete maronii
·         Psoriazis
·         Eczeme
·         Pistrui în exces care te deranjează
Întâi te duci la doctor ca să fii sigur că nu este ceva foarte grav care are nevoie de intervenții chirurgicale și alte procedee medicale chimice, apoi te înarmezi de răbdare și cumperi lămâi bio, cauți rostopască și te expui la soare. Cu cap!

ATENȚIE

Dacă observi și cea mai mică modificare a petelor, negilor (alunițelor), pistruilor cum ar fi:
·         umflare,
·         înroșire,
·         modificare a formei (mărire),
·         sau au devenit dureroase, nu stai pe gânduri 1 secundă: te duci la doctor ca să-ți iei de-o grijă.

Natura ajută extraordinar, dar sunt cazuri în care intervenția medicinei clasice îți poate salva viața.
Nu risca și nu crede-n basme. 

O piele fără pete îți doresc. 


***
— Îți plac versurile ironice? 
Apasă aici. 

***
— Te-ai abonat la scrisoare? 
Cum adică, Nu?
Tu glumești!
Apasă aici, lasă-ți email-ul și primești Gratuit 10 Metode/Remedii/Tratamente Naturiste – plus câteva idei si recomandări prețioase – în format PDF.
Documentul poate fi salvat pe computer sau se poate imprima.

Te rog să notezi că înscrierea va fi pe eumerit.blogspot.com. 


***
— Ți-am fost de folos?
TE ROG dă un like, share, lasă un comment (engleza-i la putere - romgleza. :P) sau alătură-te la formidabila pagină de Facebook. O găsești tu pe undeva pe aici. Se plimbă aiurea. Nu știu ce-i cu ea. 


Cristina Gherghel

I am a writer. I am that. I am.

13 Comentarii

  1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundețiȘtergere
  2. O intrbare am unbcopil de 3 anisori si are niste pete rotunde pe frunte mici ,altundeva nu mai are.oare este bun remediul cu rostopasca culeasa atunci pe loc si un cu sucul

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Personal, cred că sucul proaspăt este bun pentru orișicine, însă nu sunt doctor.
      N-am auzit ca rostopasca să facă rău cuiva.
      Multă sănătate și o piele fără pete!

      Ștergere
  3. Buna cum se face sucul de rotopasca cu lamiia,va multumesc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna. Sucul/tinctura de rostopască nu se amestecă cu sucul de lămâie. Sucul/tinctura de rostopască este folosită pentru tamponarea petelor.
      Sucul de lămâie se bea.
      Nick - un cititor afectat de vitiligo - face așa: „"Am vitiligo si ma tratez cu limonada foarte concentrata. 10 lamai pe zi. Cinci pe la ora 11 si alte 5 pe la ora 3.
      Se storc lamaile se amesteca cu miere si putina apa.” Și se bea.
      Multă sănătate și piele fără pete.

      Ștergere
  4. Am început și eu de curând tratamentul cu lamai pentru imunitate, multe legume și fructe și fără carne. Am vitiligo de vreo 10 ani. Deocamdată am pete doar pe mâini, și nu mi place deloc ca sunt vizibile vara. Dupa o saptamana mi au apărut primii pigmenți, am crezut ca am vedenii. Dar sunt foarte fericita și pentru puțin, evident ca voi continua tratamentul. Multumesc din suflet celor care au venit în întâmpinarea noastră cu sfaturi. Iar celor mai puțin pigmentati, urmați acest tratament ca da rezultate. Voi reveni cu amănunte!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stimată domnișoară sau doamnă Liliana, mi-a tresăltat inima de bucurie când am citit vestea dvs. minunată!
      Sunt sigură că și Nick - autorul sfatului cu suc de lămâie - va fi deosebit de încântat.
      Sper din suflet să vă vindecați complet și-mi doresc ca toți cei afectați de vitiligo să urmeze și dumnealor sfatul lui Nick.
      Vă mulțumesc pentru mărturia minunată care, fără îndoială, dă speranță celor care au abandonat lupta și suferă în tăcere.
      Multă sănătate și o piele fără pete pentru eternitate.

      Ștergere
    2. Buna, unde gasesc tinctura de rotopasca? Am si eu vitiligo de vreo 20 de ani si nu am gasit nimik pana acum care sa ma convinga ca da rezultat. Deci ati aplicat tinctura de rotopasca si ati folosit liminada din 10 lamai pe zi?

      Ștergere
  5. Buna. Îmi pare tare rau sa aud ca aveti vitiligo.
    Asa cum spuneti si dvs., din pacate, putine sunt tratamentele care dau rezultate totale.
    Nu stiu daca ati citit marturia domnului Nick Cohen (pe care o gasiti mai sus), dar dansul a avut rezultate spectaculare cu sucul de lamaie, morcovi cruzi si alte legume, plus expunerea la soare in orele recomandate de dermatologi.
    Eu, tinand cont de multe marturii ale cititorilor si a multor persoane apropiate afectate de vitiligo, sugerez, pe langa metoda domnului Nick, si tamponarea petelor albe cu suc de rostopasca - proaspat, pe cat posibil.
    Tinctura de rostopasca se gaseste in toate plafarele fizice, dar si in magazinele online.
    Daca aveti campuri prin imprejurimi, planta de rostopasca este destul de comuna, profitați de generozitatea Mamei Nature si folositi sucul pe loc.
    Va doresc multa sanatate.
    PS. Cititi, daca aveti timp, marturiile cititorilor din linkul de mai jos (apasati pe numele meu).

    RăspundețiȘtergere
  6. Am vitiligo de 3 ani ,am tratat cu totce am auzit sau citit dar rezultatele sunt partiale .Am sa incerc si aceasta reteta poatesunt sanse. Cred in natura,in produsele naturale asa nu-mi este greu sa incerc . MULTUMESC ca am gasit asa o reteta simpla si eficienta .

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare așa de rău să aud că aveți vitiligo... numai cine este afectat știe ce simte.
      Să știți că rezultatele parțiale înseamnă că aveți toate șansele să vă vindecați complet. Mă bucur enorm că nu vă este greu să încercați, cunosc multă lume care gândește opusul, din nefericire.
      Vă doresc să vă dispară toate petele cât mai curând.

      Ștergere
  7. Am si eu vitiligo dar sunt însărcinată în aproape 8 luni, credeți ca 10 lamai pe zi ar fi ok ptr bebe?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare extrem de rau sa citesc ca aveti vitiligo!
      Din nefericire, nu as sti cum sa va sfatuiesc.
      Ma tem ca atata suc acid i-ar face rau bebelusului.
      Daca aveti ocazia, intrebati medicul inainte de a tine cura cu lamai.
      Sunt sigura insa ca morcovii v-ar face bine.
      Nick - persoana care a propus aceasta cura (lamai, soare, nu carne) - mananca foarte multi morcovi pe zi.
      In curand voi publica mai multe informatii in format PDF. Document ce va putea fi descarcat gratuit de toti cei care au nevoie.
      Va doresc ca petele sa va dispara cat mai curand si nastere usoara!

      Ștergere
Mai nouă Mai veche